S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Prikazi primjene u praksi

Na ovom mjestu pokušat ćemo vam približiti Vanguard metodu i Sistemsko razmišljanje kroz niz različitih primjera primjene iz naše prakse. Pokrit ćemo razne sektore i vrste organizacija i pokazati kako se primjenom analize i unapređenja zasnovanih na našem pristupu predvidivo ostvaruju promjene teško zamislive kroz primjenu klasičnih metoda. Također, promišljenim uključivanjem zaposlenika promjena postaje prirodna uz daleko manje otpora.

Preporučujemo da tijekom čitanja pokušate prepoznati slične stvari u svojoj okolini, a zatim se vratite na stranice koje objašnjavaju Sistemsko razmišljanje kako bi bolje razumjeli zašto se takve situacije redovno pojavljuju u klasičnim organizacijama i što je alternativa.

Ako na osnovu toga poželite dublje ući u analizu svoje organizacije, kontaktirajte nas i rezervirajte termin za zajednički obilazak (scoping) vaše organizacije. Tijekom takve analize ćete zajedno s našim konzultantima imati priliku sagledati ono što se i zašto događa sa sistemskog stanovišta i prepoznati mogućnosti za istovremeno unapređenje kvalitete, smanjenje troškova i povećanje motivacije kao što se je to dogodilo direktorici iz našeg primjera, ali i desecima naših klijenata do sada.


Za velika unapređenja ne treba puno novca

Kao dio intervencije u širem sustavu vodio sam tim zaposlenika i rukovoditelja odjela plaća u analizi i unapređenju njihovog sustava. To nije bio lak zadatak jer su vjerovali kako je njihov sustav strašno delikatan i strašno važan jer ako bilo što pođe po zlu tisuće ljudi ostat će bez plaće za taj mjesec. A to je jednostavno nedopustivo i nezamislivo. I zato nisu bili skloni nikakvom eksperimentiranju ili mijenjanju postojećeg načina rada. Osim toga vjerovali su kako će novi (strašno skupi) informatički sustav koji su već godinama nabavljali riješiti sve njihove probleme i kako nema smisla ništa ni analizirati dok se on ne implementira.

Mi iz iskustva znamo kako su stvari vrlo rijetko takve kakvima se čine.

Skini Pdf i pročitaj što je dalje bilo.


Teški klijenti i arogantni službenici u odjelu marketinga

Prvi je primjer specifičan zato jer prati jedan dio velike organizacije, gradske uprave koja je odlučila primijeniti upravo Vanguard metodu da bi ostvarila ambiciozne ciljeve koji su postavljeni pred nju: značajno smanjenje troška administracije i povećanje kvalitete usluge koje pruža građanima. Priča pokazuje kako je moguće postići unapređenja i ako druge dijelove organizacije promatramo kao korisnike, ali je bitno da se nikad ne izgubi iz vida korisnike i svrhu čitave organizacije. Iako se radi o javnom sektoru, priča je potpuno primjenjiva i na privatne organizacije. Promjene u privatnom sektoru često su i brže i konkretnije zbog jasnijeg i jednostavnijeg sustava odobravanja i kriterija koji se koriste. Također, većina problema koje smo otkrili tipični su za odjele informatike koje ima većina organizacija. 

Odjel marketinga jedne velike organizacije imao je problem. Klijenti (ostale službe) bili su vrlo naporni, često nerazumni i tražili česte dorade na prijedlozima koje su im oni iz marketinga isporučivali. Marketingu je to stvaralo velike probleme jer je bilo teško planirati suradnju s tiskarom koja je imala ograničen kapacitet, a zbog čestih konflikta i natezanja s klijentima zaposlenici su bili nervozni, nezadovoljni. Zbog stalnih promjena planova bili su i u čestim međusobnim sukobima. Osjećali su kako stalno rade na rubu kapaciteta i jedva sve stižu, a ipak nisu uspjevali dokazati kako su im potrebni dodatni ljudi na osnovu čega bi im se odobrila sredstva za novo zapošljavanje. Osim toga, unatoč velikom trudu dobivali su uglavnom pritužbe i nije se cijenio njihov rad i stručnost.

Skini Pdf i pročitaj što je dalje bilo.



Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter