S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Rupa u sustavu

Na našoj web stranici možete pročitati sve kolumne Alena Marota koje je Poslovni, prilog Novog lista objavljivao od siječnja do srpnja 2010. godine kao i one kasnije objavljene samo na ovoj stranici. Kolumne se bave sistemskim razmišljanjem i pokušavaju osnovne koncepte ovog pristupa približiti čitateljima kroz analizu aktualnih događanja i iskustava s organizacijma oko nas. Istovremeno, pokušavaju publici objasniti neke događaje i situacije koje svi doživljavamo kroz prizmu sistemskog razmišljanja.

Kolumne su nastavak na seriju članaka "Sa zapadne strane" koje su pisane za boravka i rada autora u Velikoj Britaniji koje također možete pronaći na našim stranicama.

Uskoro ćemo osposobiti i mogućnost komentara na web stranici da korisnicima omogućimo međusobnu komunikaciju. Svoje komentare i razmišljanja za sada možete slati na adresu autora alen@vanguard-savjetovanje.hr.

Ako želite srijedu započeti novom kolumnom iz serije "Rupa u sustavu" ispunite sljedeću prijavu i tekstovi stižu putem e-maila.




Nema koristi od glancanja g**na

29. studeni 2010.

Zbog toga što zna što slijedi nakon svakog zahtjeva za informatičku podršku moj je sugovornik reagirao kako je reagirao kada bi prisutni korisnici nešto tražili od njega. Zbog toga što kroz to prolaze godinama, čim bi počeo govoriti izgledali su kao da će mu svaki čas skočiti za vrat.

opširnije
Kad se razumni ljudi ponašaju idiotski Kad se razumni ljudi ponašaju idiotski

11. studeni 2010.

Čini se da ste mislili na sve i na osnovu natječaja unajmili ste firmu koja posao može obaviti za daleko manje novaca po rupi nego što ste to vi mogli prije nego što ste to odlučili povjeriti privatnicima. To je još jedan dokaz da su privatne firme po defaultu efikasnije od “državnih”.

Problem je samo u tome da svaka privatna firma ima jedan glavni interes, a to je profit. I to po mogućnosti što više profita.

opširnije
Da bi unaprijedili rezultate moramo preispitati razmišljanje Da bi unaprijedili rezultate moramo preispitati razmišljanje

3. studeni 2010.

...Problem je u tome što oni prodavaonicu u svakom pokušaju slažu prema tome kako oni misle ili vjeruju da bi dobro složena prodavaonica trebala biti složena. Dok ne razotkrijemo te pretpostavke i vjerovanja, police će svaki put biti drugačije složene, ali se ništa suštinski neće promijeniti. Dodatnu štetu napravit ćete zato jer će kupci sada biti zbunjeni i zbog toga što je svaki put kad dođu raspored drugačiji...

opširnije
“Uzmite bez obaveze” donosi skrivene troškove

27. listopada 2010.

Vjeruje se da će kupac ipak zadržati nešto kad je već kod njega i da će se roba prodati ako je na polici i zato što se to zaista nekad i događa kod prodavača se traži i uvježbava vještina da nešto “uvale”, barem na probu. A rečenica “Uzmite bez obaveze” je često njihovo najjače oružje.

opširnije
Sjeća li se netko proizvođača karburatora?

20. listopada 2010.

I ništa im neće pomoći to što su do kraja optimizirali svaki dio svog poslovanja, smanjili troškove, nabavili najbolje strojeve i savršeno obučili svoje radnike. Njihove usluge jednostavno više nisu potrebne, barem ne u mjeri da bi od toga mogli živjeti kao do sada.

opširnije
Kompjuter ne može zamijeniti čovjeka

13. listopada 2010.

Vjerovanje da se smanjenje troškova može ostvariti kroz informatičke tehnologije vrlo je privlačno. Ali se rijetko pokaže do kraja točno. Ili, u mom slučaju, nije uopće točno. Kada netko tko se uopće ne razumije u pravna i diplomatska pitanja pokušava snaći među šumom podataka i svoju situaciju utrpati u neku od predviđenih opcija, vrlo je predvidivo da će izgubiti jako puno vremena i u solidnom postotku slučajeva pogriješiti i aplicirati po krivoj osnovi.

opširnije

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter