S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Tekstovi

Ovdje pronađite zanimljive članke i tekstove drugih koji će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje. Mi smo ih za Vas preveli i uredili. 

Znate li zaista gdje su vaši problemi? Biste li se kladili u to? Znate li zaista gdje su vaši problemi? Biste li se kladili u to?

Menadžment vrlo često propušta velike mogućnosti za unapređenja u kvaliteti i uštede samo zato jer ne zna da treba obratiti pažnju na određene stvari. Istovremeno se velika količina energije troši na metode koje daju vrlo male efekte, a nekad znaju i pogoršati stvari. Sistemsko razmišljanje omogućava da organizaciju pogledamo na jedan sasvim novi način - kao sustav od početka do kraja kako ga vidi korisnik. I ne radi se samo o općem stavu ili namjeri koja dobro zvuči, radi se o moćnom sredstvu za razotkrivanje skrivenih problema i uzroka gubitaka, onoga što troši naše resurse, a što je moguće izbjeći drugačijom organizacijom posla. 

opširnije
Budite efikasniji, zadovoljite kupce, smanjite troškove... i to je to! Budite efikasniji, zadovoljite kupce, smanjite troškove... i to je to!

Članak koji ovaj mjesec donosimo djelo je Simona Caulkina, objavljen je u britanskom Observeru i obiluje mnoštvom nelogičnih istina. Iako je objavljen krajem 2008. godine još uvijek je vrlo aktualan. 

opširnije
Savršen benchmark? Savršen benchmark?

Mnoge se firme vole uspoređivati s drugima. Logika se čini dosta dobra: ako smo samo malo bolji od konkurencije kupci će odabrati nas za svoje dobavljače. S druge strane, ako kupci odabiru druge ovako možete saznati zbog čega. I na kraju, postoji i privlačna ideja o razmjeni “dobrih praksi” između firmi koje si nisu direktna konkurencija (stara priča s dostavom pizze koja je puno naučila od službe hitne pomoći”). I dok god te ideje izgledaju privlačno, u praksi s njima postoje veliki problemi. 

opširnije
Od reklamacija do usluge prilagođene svakom kupcu Od reklamacija do usluge prilagođene svakom kupcu

Reklamacije su nešto što se obično nastoji što bezbolnije razriješiti. Neki rade sve da ih izbjegnu jer se radi o vrlo neugodnim kontaktima s korisnicima.
Nažalost, da bi ih se preveniralo često se radi upravo ono što će izazvati još više prigovora - standardizira se usluga i poziva na ugovore i uvjete poslovanja. S prigovorima se ne radi samo ono što bi najviše trebalo - ne uči se iz njih. 

opširnije
Sistemsko razmišljanje - Upravljanje putem činjenja pravih stvari Sistemsko razmišljanje - Upravljanje putem činjenja pravih stvari

U zadnjih 20 godina svjedočili smo brojnim programima promjene koji nisu postigli očekivane rezultate. Briga za korisnika, ISO 9000, TQM, Activity Based Costing, Reinženjering poslovnih procesa. Sva istraživanja i iskustva pokazuju da posljednja panaceja (lijek za sve, op.prev.) nije ništa bolja od svojih predhodnika. Svaki su put programi unapređenja iskrivljeni opće poznatom, ali neuhvatljivom silom. Problem se obično označava kao ”organizacijska kultura”, što onda vodi racionalizacijama kao što su ”za promjenu je potrebno vrijeme” ili ”svaki je program samo jedan element u ukupnom programu promjene.”

opširnije
Bolje razmišljanje o upravljanju ljudima

Jedna od temeljnih pretpostavki pri oblikovanju i upravljanju službama za korisnike jest da se ljude može smatrati odgovornim za svoje rezultate. Radnike u službama za korisnike se procjenjuje na temelju količine posla koji obave – na koliko su poziva odgovorili i koliko su ti pozivi trajali. Međutim, činjenica jest da su njihovi rezultati određeni mnogim stvarima koje nisu pod njihovom kontrolom – priroda poziva, dostupnost informacije, postupci drugih odjela itd. Držati radnika odgovornim za rezultate u takvim okolnostima uzrokuje stres.

opširnije
Stranice: 12

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter