S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Optimizacija vs. rezanje troškova
Besplatna prezentacija, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. s početkom u 11 sati



Danas nema organizacije koja ne želi smanjiti svoje troškove. Svaka tvrtka ima značajne rezerve koje može osloboditi ne bi li pružila kvalitetniju uslugu po nižoj cijeni. Ovaj ”Sveti gral” svakog poslovnog sustava često je nevidljiv zbog načina kako organiziramo, mjerimo i vodimo posao.
Štednja i rezanje troškova pojmovi su koji se spominju na svakom koraku. Nažalost, rezanje troškova u pravilu se događa na pogrešnim mjestima. Često nas ono što smo na jednom koraku uštedili jako skupo košta u nekom drugom dijelu organizacije ili u budućnosti. Ali kako prepoznati štedimo li na pravim stvarima ili će nas rezovi skupo koštati?
Vanguard metodologija nudi način kako svoje poslovanje sagledati na drugačiji način i izvući na vidjelo sav ”jalov posao” i gubitke koji se javljaju u organizacijama. Ovim pristupom svoju organizaciju sagledavamo očima korisnika i usmjeravamo se na ono što njima dodaje vrijednost. Na taj način dolazimo do brzih i mjerljivih rezultata kao što su drastično smanjenje troškova, povećanje kvalitete usluge i motivacije zaposlenika – i sve to istovremeno!
Ova je metodologija uspješno primijenjena u najrazličitijim branšama uslužne industrije: u tvrtkama koje se bave IT-em, bankama, telekomima, prodaji, ugostiteljstvu,... u privatnom i javnom sektoru. I uvijek daje rezultate iznad očekivanih.
 
Svrha i koristi od odslušane prezentacije:
Prezentacija će iznijeti osnovne postavke Vanguard metodologije, niz primjera iz međunarodnog konzultantskog rada kako je taj pristup primijenjen u raznim sektorima te smjernice o tome od kuda početi da bi se svoje poslovanje optimiziralo prema potrebama i zahtjevima kupaca i osiguralo značajne uštede koje će rezultirati zadovoljstvom kupaca i zaposlenih. Na ovoj prezentaciji sudionici će čuti nekoliko priča o uspjehu u primjeni ove metode, ali i nekoliko priča o neuspjehu iz kojih se, također, može mnogo naučiti.
 
Kome je prezentacija namijenjena?
Prezentacija je namijenjena direktorima i vlasnicima poduzeća, menadžerima svih razina, osobama zaduženima za kvalitetu te svima koji žele ostvariti značajne usluge i poboljšati kvalitetu svojih usluga.
 
Predavač:
Alen Marot, diplomirani je psiholog koji je cijelu svoju karijeru proveo u širem području organizacijske psihologije i managementa proučavajući i prenoseći spoznaje o tome kako se može raditi pametnije na korist svih uključenih. Radio je u odjelu za ljudske resurse u farmaceutskoj tvrtci gdje je organizirao edukacije, provodio selekciju i sudjelovao u uvođenju sustava godišnjih razgovora. O praćenju radne uspješnosti i godišnjim razgovorima, kao i o ispitivanju organizacijske klime i kulture još je više naučio u konzultantskoj kući specijaliziranoj za HR koja posluje na području Hrvatske i Slovenije. U veljači 2005. godine vraća se u Rijeku i pokreće Edukacijsko savjetodavni centar Optimum gdje radi kao savjetnik i predavač. Održao je više desetaka seminara i edukacija iz područja odabira i razvoja kadrova, upravljanja organizacijom, kvalitete i vođenja ljudi. Jedan je od malobrojnih sudionika intenzivne edukacije o vođenju u organizaciji W.Edwards Deming Instituta iz Washingtona. 2009. ostvaruje suradnju s konzultantskom kućom Vanguard Consulting iz Velike Britanije te pokreće hrvatsku podružnicu Vanguard savjetovanje d.o.o. Od tada radi kao savjetnik u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji.  
 
Ukupno trajanje prezentacije: 90 min, od 11:00 do 12:30 sati.
Nakon prezentacije predviđeno je druženje uz kavu.
 
Datum prijave: Molimo da Vaš dolazak potvrdite prijavnicom na e-mail adresu
kkaramarko@hgk.hr  ili faxom 051/ 216-033, najkasnije do petka, 08.11.2013. god.
 
Kontakt osoba: Karina Karamarko Dundović, voditelj Odsjeka
tel: 051/209-127; fax: 051/216-033; mail: kkaramarko@hgk.hr

Detaljnije informacije: Vanguard savjetovanje d.o.o.  
tel: 051/323-448; fax:051/323-447
mail: vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Image courtesy of Keerati at FreeDigitalPhotos.net

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter