S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba?

Besplatna prezentacija, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. s početkom u 11 sati

U vrijeme velike i lako dostupne ponude i ograničene potražnje, na tržištu uspijevaju samo oni koji zaista poznaju svoje kupce i nude im uslugu ili proizvod koji je jasno povezan upravo s njihovim potrebama.
Marketinški pristup poslovanju, sistemsko razmišljanje, Customer centred organization, Total Quality Management - sve su to nazivi za isti način razmišljanja o poslovanju koji počinje od kupaca i onoga što je njima potrebno i bitno umjesto od onoga što poduzeće definira kao kvalitetu.
Svi mi želimo poslovati s dobavljačima koji nas dobro razumiju i koriste svoje znanje i struku da bi riješili naše probleme i olakšali nam život ili poslovanje. Zašto bi onda naši kupci bili drugačiji? Sustavno upoznavanje kupaca omogućava nam da svoju strategiju razvoja odredimo lako i jasno, bez fantaziranja i dugih strateških radionica. Ako stvarno upoznate svoje kupce oni će vas lako povući tamo gdje trebate biti.
Poduzeća koja razmišljaju na ovaj način i sustavno rade na tome u dobra i u loša vremena ne moraju se bojati za svoju egzistenciju. 
 
Svrha i koristi od odslušane prezentacije:
 Prezentacija će iznijeti osnovne postavke ovakvog načina razmišljanja, niz primjera iz konzultantskog rada kako je taj pristup primijenjen u raznim sektorima te smjernice o tome od kuda početi da bi se svoje poslovanje optimiziralo prema potrebama i zahtjevima kupaca.
Općepriznato je vjerovanje kako su istraživanja kupaca skupa, a još je skuplje prilagoditi se kupcima. Na ovoj prezentaciji iznijet će se dokazi da to ne mora biti tako, te da se istovremeno mogu smanjiti troškovi i povećati kvaliteta usluge.
 
 
Kome je prezentacija namijenjena?
Prezentacija je namijenjena direktorima i vlasnicima poduzeća, voditeljima prodaje i marketinga, osobama zaduženima za kvalitetu te svima koji žele bolje upoznati svoje kupce i uslugu prilagoditi njima.
 
 
Predavač:
Alen Marot, diplomirani je psiholog koji je cijelu svoju karijeru proveo u širem području organizacijske psihologije i managementa proučavajući i prenoseći spoznaje o tome kako se može raditi pametnije na korist svih uključenih. Radio je u odjelu za ljudske resurse u farmaceutskoj tvrtci gdje je organizirao edukacije, provodio selekciju i sudjelovao u uvođenju sustava godišnjih razgovora. O praćenju radne uspješnosti i godišnjim razgovorima, kao i o ispitivanju organizacijske klime i kulture još je više naučio u konzultantskoj kući specijaliziranoj za HR koja posluje na području Hrvatske i Slovenije. U veljači 2005. godine vraća se u Rijeku i pokreće Edukacijsko savjetodavni centar Optimum gdje radi kao savjetnik i predavač. Održao je više desetaka seminara i edukacija iz područja odabira i razvoja kadrova, upravljanja organizacijom, kvalitete i vođenja ljudi. Jedan je od malobrojnih sudionika intenzivne edukacije o vođenju u organizaciji W.Edwards Deming Instituta iz Washingtona. 2009. ostvaruje suradnju s konzultantskom kućom Vanguard Consulting iz Velike Britanije te pokreće hrvatsku podružnicu Vanguard savjetovanje d.o.o. Od tada radi kao savjetnik u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji.  
 
Ukupno trajanje prezentacije: 90 min, od 11:00 do 12:30 sati. Nakon prezentacije predviđeno je druženje uz kavu.
 
Datum prijave: Molimo da Vaš dolazak potvrdite prijavnicom na e-mail adresu kkaramarko@hgk.hr  ili faxom 051/ 216-033, najkasnije do utorka, 15.10.2013. god.
 
Kontakt osoba: Karina Karamarko Dundović, voditelj Odsjeka tel: 051/209-127; fax: 051/216-033; mail: kkaramarko@hgk.hr

Detaljnije informacije: Vanguard savjetovanje d.o.o.   www.vanguard-savjetovanje.hr tel: 051/323-448; fax:051/323-447, 
mail: vanguard@vanguard-savjetovanje.hr



 

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter